Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ τάξης του 5ου και του 1ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Μουσικό Σχολείο Τρικάλων, συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς Σοφία Παλάτου, Κυριακή Σταματάκη και Γεώργιο Νημά,Βιβή Κοδίου,Αθανασία Κυρατλίδου και Φανή Τσατσάγκα.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους του σχολείου και είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη λειτουργία του. Παρακολούθησαν μαθητές του Μουσικού Σχολείου να παίζουν διάφορα μουσικά όργανα και άκουσαν ενδιαφέρουσες πληροφορίες για τη μουσική εκπαίδευση που προσφέρει το σχολείο.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσίασε η προσομοίωση της διαδικασίας των εισαγωγικών εξετάσεων για την Α΄ Γυμνασίου. Μέσα από αυτήν, τα παιδιά ενημερώθηκαν για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να εισαχθούν στο Μουσικό Σχολείο και είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε δραστηριότητες που σχετίζονται με τη μουσική.
Η επίσκεψη αποτέλεσε μια όμορφη και χρήσιμη εμπειρία για τους μαθητές, οι οποίοι γνώρισαν έναν διαφορετικό τρόπο μάθησης και ήρθαν πιο κοντά στον κόσμο της μουσικής.
Ειρήνη Τσερώνη
ΤΕ16 καθηγήτρια φλάουτου










