Την Τετάρτη 6 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε η μονοήμερη εκδρομή της τρίτης γυμνασίου στη Θεσσαλονίκη.
Πρώτος σταθμός της εκδρομής ήτανε το μουσείο ψευδαισθήσεων στην περιοχή Λαδάδικα. Εκεί οι μαθητές εξερεύνησαν έναν κόσμο γεμάτο ψευδαισθήσεις και ανακάλυψαν πώς ένα δωμάτιο ψευδαισθήσεων μπορεί να ξεγελάσει τις αισθήσεις τους!
Επόμενος σταθμός ήτανε ο Λευκός Πύργος αφού περπατήσαμε κατά μήκος της Λεωφόρου Νίκης όπου εκεί κάναμε μια ολιγόλεπτη στάση για ξεκούραση και χαλάρωση.
Τελικός προορισμός ήτανε το εμπορικό κέντρο COSMOS όπου έγινε στάση για φαγητό και οι μαθητές είχαν ελεύθερο χρόνο να περιηγηθούν στο εσωτερικό του.
Ακολούθησε η επιστροφή στα Τρίκαλα το απόγευμα. Δεν πρέπει να παραλείψουμε την άψογη οδηγική συμπεριφορά του οδηγού ο οποίος ανέλαβε και το ρόλο του DJ ικανοποιώντας τις μουσικές επιλογές των παιδιών.
Οι συνοδοί καθηγητές
Αναστάσιος Μίχος ΤΕ16,ΠΕ04.01
Γρηγόρης Καρανικόλας ΤΕ16,ΠΕ02
Ματθαίος Χάιδος ΤΕ16,ΠΕ79.01










