Εκδρομή Β’ Γυμνασίου

Την Τρίτη 13/5/2026 η Β’ Γυμνασίου πραγματοποίησε μια ξεχωριστή εκπαιδευτική εκδρομή στα όμορφα Γιάννενα, συνδυάζοντας τη γνώση με τη βιωματική εμπειρία και την επαφή με την ιστορία και τον πολιτισμό της Ηπείρου.
Οι μαθητές επισκέφθηκαν το Μουσείο Ελληνικής Ιστορίας Παύλου Βρέλλη, όπου μέσα από τα εντυπωσιακά κέρινα ομοιώματα γνώρισαν σημαντικές στιγμές της ελληνικής ιστορίας και παράδοσης.
Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στο Μουσείο Αργυροτεχνίας, ανακαλύπτοντας την πλούσια παράδοση της ηπειρώτικης αργυροχοΐας και τη σπουδαία τέχνη των Γιαννιωτών τεχνιτών.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με περίπατο στο ιστορικό Κάστρο Ιωαννίνων, όπου οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τη μακραίωνη ιστορία της πόλης και να απολαύσουν τη μοναδική ατμόσφαιρα της παλιάς πολιτείας.
Μια ημέρα γεμάτη γνώση, εικόνες και όμορφες εμπειρίες που θα μείνουν αξέχαστες σε όλους!
Δημήτριος Αγορίτσας, ΠΕ02